پورتال iq210

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال iq210


سپاهان درب
حمایت‌های هوشمندانه از کشاورزی در آفریقا
در انفجار معدن لاویج یک کارگر افغانی کشته شد
خلاصه بازی ذوب آهن - گسترش فولاد

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

نخستین بازی دهمین دوره جام کنفدراسیون‌ها با برتری 2 بر صفر روسیه میزبان مقابل نیوزیلند، قهرمان قاره اقیانوسیه به پایان رسید.

مشکلات نوزاد به همین جا ختم نمی‌شود، زیرا پزشکان تشخیص داده اند که حسن از ناحیه قلب نیز باید تحت درمان قرار گیرد و مشکلاتی نیز از این بابت دارد.

سایت گل ادعا کرد که پاری سن ژرمن قصد دارد برای خرید یان اوبلاک، دروازه بان اتلتیکو مادرید، مبلغ 100 میلیون یورویی که در بند جدایی قرارداد او ذکر شده، بپردازد.

قرارداد بازیکنان مطرح والیبال ایران، 2 یا 3 برابر مبلغی است که می‌توانند از باشگاه‌های اروپایی بگیرند. در ضمن باشگاه‌های ایرانی، سیستم تمرین پیشرفته‌ای دارند که نشات گرفته از لیگ سطح بالای آنهاست

برخی از خودروهای سواری داخلی همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی تولید می‌شوند.

شاید به زودی شاهد انجام یک جابه‌جایی بزرگ درون دروازه دو تیم رئال مادرید و میلان باشیم. دیروز خبری عجیب مبنی بر تمدید نشدن قرارداد جان لوییجی دوناروما، سنگربان جوان و ایتالیایی میلان با این تیم منتشر شد تا گمانه‌زنی‌ها در مورد این گلر آینده‌دار افزایش یابد.

قرار بود نمایشگاه حجاب و عفاف فرصتی باشد برای ارائه محصولات این چنین اما آنچه بیش از هر چیز توجه تو را به خود جلب می‌کرد، پارچه فروشی‌هایی بود که تنها پارچه چادر هم نمی‌فروختند.

سوره عنکبوت را با صدای مرحوم عبدالباسط عبدالصمد از قاریان بزرگ قرآن در مصر می‌شنوید.

رییس پلیس راه استان البرز از تصادف زنجیره ای ۴ خودرو در اتوبان تهران-کرج خبر داد.

«اللهمّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ فَضْلَکَ وأنـْزِل علیّ فیهِ بَرَکاتِکَ وَوَفّقْنی فیهِ لِموجِباتِ مَرْضاتِکَ واسْکِنّی فیهِ بُحْبوحاتِ جَنّاتِکَ یا مُجیبَ دَعْوَةِ المُضْطَرّین / خدایا بگشا به رویم در این ماه درهاى فضلت و فرود آر برایم در آن برکاتت را و توفیقم ده در آن براى موجبات خوشنودیت و مسکنم ده در آن وسط‌هاى بهشت اى اجابت کننده خواسته‌ها و دعاهاى بیچارگان»

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/