پورتال iq210

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال iq210


سپاهان درب
حمایت‌های هوشمندانه از کشاورزی در آفریقا
در انفجار معدن لاویج یک کارگر افغانی کشته شد
خلاصه بازی ذوب آهن - گسترش فولاد

۲۸۰ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه قصد ایجاد پایگاه نظامی در سوریه را نداشته و ندارد.

عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با انتقاد از اینکه هیچ برنامه ای برای زندانیان پس از خروج از زندان وجود ندارد، گفت: اشتغال زندانیان بازگشت آنان به زندان ها را تا حدود زیادی کاهش می دهد.

The majority of Brexit supporters would be happy to swap European free movement for single market access, according to two studies which suggest ways for Britain to pull back from the brink in the upcoming negotiations.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: برای اجرای طرح تحول سلامت به شکل گسترده باید محل تامین منابع به طور کامل مشخص شود.

بخش اطلاعات وزارت کشور عراق مرگ خلیفه خود‌خوانده داعش را رد و اعلام کرد که وی در جایی خارج از شهر «رقة» در سوریه، مخفی شده است.

بیل مکانیکی شهرداری پایه های برق اهواز را قطع کرد

شبکه خبر امروز به بازخوانی ماجرای 23 تیر و تجمعی که در اعتراض به حوادث 18 تیر انجام شد، پرداخت. در جریان این بازخوانی بخشی از بیانات رهبر انقلاب در جمع دانشجویان در روز 21 تیر را مطرح شد؛ بیاناتی که آن زمان با گریه حاضران همراه شد. در این گزارش همچنین سخنان تند دکتر حسن روحانی دبیر وقت شورای امنیت ملی و همچنین سخنان آیت الله هاشمی پس از این واقعه نیز آورده شده است. این ویدیو را در «تابناک» می‌بینید.

پایگاه اینترنتی اویل پرایس اعلام کرد: بر اساس پیش بینی کارشناسان، احتمال بازگشت قیمت نفت به حدود 50 دلار برای هر بشکه، بالاست.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در جوابیه ای اعلام کرد ۷۲ درصد از شبکه فاضلاب تهران اجرا شده و پساب خروجی مطابق استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست کشور پایش می‌شود.

وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد پیش‌بینی می‌شود تولید نفت شیل این کشور در اوت به میزان ۱۱۲ هزار بشکه در روز افزایش یافته و به ۵.۵۸۵ میلیون بشکه در روز برسد که هشتمین رشد ماهانه متوالی خواهد بود.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/